škola v přírodě

12.5. Dorazili jsme v pořádku. K obědu jsme měli rajskou omáčku, k večeři rizoto. Odpoledne jsme prozkoumávali terén v okolí chaty. Po večeři jsme podstoupili starodávný keltský obřad a vypili jsme kouzelný nápoj druida Panoramixe. Z Rejdic zdraví všichni obyvatelé galské vesnice :-)

13.5. Úvodní fotka mnoho z Vás vyděsila ... Nebojte se, tolik sněhu tu není :), ale je pravda, že včera padaly kroupy a dokonce i mírně sněžilo, srážky ale vždy střídá sluníčko. Po výšlapu na rozhlednu Štěpánku jsme se nadlábli jahodovými knedlíky a večer jsme přichystali dárky pro samotného Césara. Zítra mu je předáme.

14.5. Dnes ráno jsme si za krásné chování zasloužili každý po jedné minci. Tu jsme ale hned museli odevzdat zpět, protože jsme v jídelně nechali pěkný nepořádek. Po dnešku už víme, jaký máme strom v keltském horoskopu, ale věřte, že zjistit to, byla fuška :-) Odpoledne jsme si pěkně zasportovali - byla to rozcvička na další den. Teď řádíme na pokojích a ještě se nám nechce spinkat ...

15.5. Dary předány, medaile rozdány aneb Dnes nás navštívil sám velký César. Celé dopoledne jsme sportovali jako praví galové na galských olympijských hrách. Za velkou snahu a námahu jsme byli odměněni opékáním buřtů. Po večeři přišlo velké překvapení ... Do jídelny zamířil sám císař César se svou družinou, aby přijal naše dary a pozval nás na svou hostinu. Na závěr večera ocenil nejúspěšnéjší sportovce a předal jim cenné medaile.

16.5. Dnes jsme navštívili dalekou Francii a vystavěli svou vlastní Eifellovu věž. Po dobrém obědě pro nás přijel autobus a jako pravé lišky jsme došli až na Mumlavský vodopád. Počasí nám dnes moc nepřálo, ale vše jsme zvládli a v pořádku dorazili do chaty. Teď odhalujeme zločince z městečka Pallermo. Už se na vás moc těšíme. Zítra odpoledne se uvidíme před školou :)

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka